Повернутися до звичайного режиму

Педагогічною радою

(протокол №4 від 24.12.2021) було затверджено використання корпоративної платформи

Google Workspace for Education

для реалізації освітнього процессу із застосуванням технологій дистанційного навчання. Навчальний заклад має своє доменне ім’я і кожний учасник освітнього процесу отримує власну адресу для входження в корпоративний акаунт.


Уроки відбуваються за розкладом.

З міркувань безпеки форми навчання для конкретних класів оприлюднюватися не будуть. Усю потрібну інформацію учні та батьки отримуватимуть через класного керівника.

1. Організовуючи освітній процес із застосуванням технологій дистанційного навчання, керуємося Методичними рекомендаціями «Організація дистанційного навчання в школі» (травень 2020) (https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf).

Витяг з Рекомендацій:

1.1 Дистанційне навчання може здійснюватись у двох режимах:

·синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб-середовищі)

·асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).

Відмінністю між синхронним і асинхронним режимами є миттєві повідомлення та негайний зворотний зв’язок. Асинхронний режим не дає можливості такого типу взаємодії.

1.2 Синхронна взаємодія

Цей тип взаємодії передбачає, що учні та вчителі працюють за попередньо укладеним та узгодженим розкладом, у якому враховано всі предмети навчального навантаження учня.

Для синхронної взаємоді їпідходять такі платформи, як Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, Skype тощо.

1.3 Асинхронна взаємодія

Дистанційний режим роботи дозволяє скористатись перевагою гнучкого планування робочого часу та навантаження як для учнів, так і для вчителів. Це означає, що взаємодії відбуваються в асинхронному режимі, без усталених за розкладом онлайн-зустрічей. Учитель/ка публікує перелік навчальних матеріалів, цифрових ресурсів, завдань, а учні опрацьовують їх у зручному для себе темпі, відповідно до вказаних термінів виконання. Очевидно, що такий режим вимагає від учнів більше навичок планування своєї роботи, що може бути викликом для деяких школярів.

Для асинхронної взаємодії підходять такі платформи, як Google Classroom, Moodle, Edmodo, Padletтощо, на яких розміщуються посилання на різноманітні матеріали та діяльності.

2. Згідно МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛАХ У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2022/08/20/02/Instruktazh-metod.rekom.shchodo.orhaniz.osv.protsesu.2022-2023.navchalnomu.rotsi.20.08.2022.pdf) «Заклад освіти може організовувати освітній процес із використанням технологій дистанційного навчання за допомогою технічних засобів комунікації, доступних для учасників освітнього процесу. При цьому обсяг навчального часу, що забезпечується в синхронному режимі, визначається педагогічним працівником і може бути менше обсягу, зазначеного в пункті 7 розділу I Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти». В окремих випадках за умови обладнання класних приміщень відеокамерами, може бути створена можливість для дистанційного спостереження за уроком або відеозапису уроків.

3. Тривалість уроків, що проводяться онлайн, мають відповідати вимогам щодо організації дистанційної форми навчання в умовах воєнного стану. (https://sqe.gov.ua/trivalist-online-urokiv/ )

/Files/images/22-23/Screenshot_3.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 5295